Chi Siamo

Sobuy Comercial GmbH

Con sede în Germania, Sobuy Commercial Ltd Offre Soluzioni di arredamentato inovator și Moderne.

Sforzati di creare quattro stili :

Munca echipei face ca visul să funcționeze

Pentru orice întrebare sau sugestie care apare, nu ezitați să ne contactați. Vom face tot posibilul pentru a satisface nevoile și întrebările sale.

  • Garanție în termen de 2 ani
  • Trimis în 1 zile lucrătoare
  • Transport în toată Europa

Cumpărători fericiți din întreaga lume!

Experiență pozitivă. Transport super rapid (la trei zile de la comanda am primit pachetul acasă) și mobilier perfect de bucătărie, așa cum este descris pe site.

Client de la Sobuy.it

Noch nie in meinem ganzen leben habe ich eine derart gute, klare und hilphiche aufbauanleitung gesehen! Das War Absoluter Spitzenplatz! Ganz Ohne World, Aber Alle teile unuch la Hilfsmittel Wie Schrauben etc. Hatten eine eigne nummer. Somit Konnte Man Gar Nichts Falsch Machen! - De la ich handwerklich eher nicht begabt bin, război das unglaublich schön und einfach !!! Vielelenk !!!

Client de la Sobuy.de

J’ai aproba que toutes les pièces sodient numérotées pour facilitre le montge.
Produit Est de Belle calité. Délai de Livraison Rapide et Livreuse Très Simpatic.

Client de la Sobuy.fr

Întrebări frecvente

Întrebări mai frecvente

Expediere

Vei trimite la adresa mea? Și care este costul de transport?

Oferim expedieri rapide în toate zonele Italiei (excluse Vatican și San Marino)

Ce metodă de expediere utilizați?

Folosim întotdeauna DPD-BrT și UPS Express Courier. De îndată ce comanda dvs. va fi gata de trimitere, veți primi un cod de urmărire și puteți urmări expedierea direct pe web în orice moment.

Cum calculați costurile de transport și livrare?

În medie, produsele ajung 3-5 zile lucrătoare, pe o insulă sau în zone deosebit de dificil de atins (de exemplu, Livigno sau campion italian), unde vor fi necesare încă una sau alte două zile.

Când va fi trimis comanda mea?

Mărfurile în stoc sunt trimise de obicei prin UPS sau DPD în termen de 1-2 zile lucrătoare din momentul ordinului comenzii. *Notă: Data expediției fiecărei comenzi este estimată, nu este garantată.

Am primit numărul de urmărire al pachetului meu, dar nu îl pot găsi pe site -ul Corriere, de ce?

Din momentul în care comanda dvs. este încercată pentru expediere, poate dura până la 24 de ore, deoarece informațiile despre urmărirea dvs. sunt introduse în sistemul de curierat. Dacă monitorizarea nu a fost activată timp de 48 de ore după expediere, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin e-mail: it4@sobuy-shop.com.

Ordin

Cum pot plasa o comandă?

Puteți cumpăra produsul pe care îl doriți direct online făcând clic pe butonul „Adăugați în coș” din pagina produsului dorit, apoi urmați toate instrucțiunile pentru a finaliza comanda. Puteți vizualiza coșul făcând clic pe pictograma coșului din secțiunea din dreapta sus a fiecărei pagini.

Cum îmi pot plăti achiziția?

Pentru plată, acceptăm: carduri de credit (Visa, MasterCard, American Express, Maestro) PayPal Przeelewy24 Amazon Pay Shop Pay Apple Pay Google Pay Klarna Sofort Klarna Pay acum Klarna Pay ulterior Eps-Barisung Ideal Bancontact Sofort Bank Transfer Bank Transfer

Cum pot urmări, modifica sau șterge comanda mea?

Puteți verifica starea comenzii dvs. în orice moment accesând site -ul nostru www.sobuy.it. În secțiunea „Comenzile mele” veți găsi lista comenzilor dvs. Făcând clic pe comanda de care sunteți interesat, veți primi informații de urmărire. Pentru a anula sau modifica o comandă evadată, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin e-mail: it4@sobuy-shop.com

Cum pot returna o comandă?

Sobuy garantează returnarea gratuită pentru 1 lună fără niciun motiv, este posibil să decideți să se întoarcă, să schimbați comanda comandată fără niciun motiv. Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să ne contactați prin e-mail: it4@sobuy-shop.com. Serviciul nostru pentru clienți va gestiona returnarea în 1 zi lucrătoare. Vă vom oferi un serviciu de pensionare gratuit, curierul BRT va veni să vă colectați pachetul, ceea ce trebuie să faceți este să vă deschideți computerul doar și să confirmați timpul și locul pentru retragere. De îndată ce articolul a fost retras, acesta ne poate contacta din nou, astfel încât să putem rambursa. Pentru a -și exercita dreptul de întoarcere, produsul trebuie returnat la starea sa intactă inițială și, eventual, în ambalajul său original. Dreptul de returnare nu limitează, de asemenea, drepturile de retragere prevăzute de lege, iar utilizatorul poate utiliza aceste drepturi fără restricții.

Care sunt timpii de rambursare?

După ce Sobuy a primit produsul realizat și și -a verificat starea, veți primi rambursarea în termeni lagal de 14 zile (D. LGS 21/2014). Rambursarea va fi făcută folosind aceeași metodă de plată pe care ați ales -o pentru achiziție. În funcție de metoda de plată, calendarul referitor la suma acreditată poate fi diferită. În cazuri speciale, între data la care respectați articolul și cel în care îl primim la centrul nostru de întoarcere poate petrece aproximativ 1 săptămână.

Produse

Unde pot găsi instrucțiunile de asamblare?

Fiecare pachet, al cărui conținut este un produs care necesită asamblare, include o copie a manualului de instrucțiuni. De asemenea, este posibil să contactăm serviciul nostru pentru clienți prin e-mail (it4@sobuy-shop.com) pentru a obține unul.

Aveți un serviciu post-vânzare pe produsele dvs.?

Desigur, toate produsele care pot fi achiziționate pe Sobuy sunt acoperite de garanția legală. În cazul defectelor unui produs, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la adresa: it4@sobuy-shop.com. Vom fi bucuroși să vă ajutăm și să încercăm să rezolvăm problema cât mai repede posibil.

Care sunt timpii de rambursare?

După ce Sobuy a primit produsul realizat și și -a verificat starea, veți primi rambursarea în termeni lagal de 14 zile (D. LGS 21/2014). Rambursarea va fi făcută folosind aceeași metodă de plată pe care ați ales -o pentru achiziție. În funcție de metoda de plată, calendarul referitor la suma acreditată poate fi diferită. În cazuri speciale, între data la care respectați articolul și cel în care îl primim la centrul nostru de întoarcere poate petrece aproximativ 1 săptămână.

Impozite și impozite

Se aplică impozitul pe vânzări?

Impozitul pe vânzări de 22% este deja inclus în prețul articolului. Pentru întrebări suplimentare sau asistență, nu ezitați să ne contactați prin e-mail (it4@sobu-shop.com).

Detalii cont

Am deja un cont, dar am uitat parola. Cum pot să mă întorc la parola mea sau să creez una nouă?

Puteți reseta cu ușurință parola făcând clic pe Qu. În cazul în care întâmpinați probleme, trimiteți-ne un e-mail. (It4@sobuy-shop.com)

Cum pot fi eliminat din lista de e -mailuri?

Faceți clic pe linkul de neînțelegere care se găsește în partea de jos a e -mailurilor pe care le primiți de la noi sau trimiteți -ne un e -mail folosind adresa de e -mail pe care doriți să o eliminați, introducând „neînțelegerea” ca obiect.

Site -ul dvs. este sigur?

Luăm foarte în serios securitatea datelor dvs. și le tratăm în funcție de cerințele severe ale legilor italiene și europene privind protecția datelor. Mai multe detalii pot fi găsite aici. Dacă aveți alte întrebări sau îndoieli, vă rugăm să ne contactați la adresa: it4@sobuy-shop.com

Ramanem la dispozitia dumneavoastra.

Pentru orice întrebare sau sugestie care apare, nu ezitați să ne contactați.
Vom face tot posibilul pentru a satisface nevoile și întrebările sale.

Contactează-ne

Coșul tău (0)

Niciun produs în coș