Întrebări frecvente

Transport

Vei trimite la adresa mea? Și care este costul de transport?

Oferim livrări rapide în toate zonele din Italia (cu excepția Vaticanului și San Marino), transport gratuit!

Ce metodă de expediere utilizați?

Folosim întotdeauna DPD-BrT și UPS Express Courier. De îndată ce comanda dvs. va fi gata să fie trimisă, veți primi un cod de urmărire și puteți urmări expedierea direct pe web în orice moment.

Cum calculați costurile de transport și livrare?

Transport gratuit de la pantaloni scurți Amburg Germania în toată Italia. Viteza medie de livrare este de aproximativ 2-7 zile lucrătoare. Pentru detalii despre orele de transport, consultați următoarele informații: Italia (excluzând insulele) (Emilia -romagna - excluzând zonele îndepărtate, Lazio - Excluzând zonele îndepărtate, Liguria - Excluzând zonele îndepărtate, Lombardia - excluzând zonele îndepărtate, piedmont - excluzând zonele îndepărtate) 2-3 zile lucrătoare Italia (excluzând insulele) (Friuli -venezia Giulia - Excluzând zonele îndepărtate, mărci - excluzând zonele îndepărtate, Toscana - excluzând zonele îndepărtate și insulele minore, Trentino -alto adige - Excluzând zonele îndepărtate, Umbria - excluzând zonele îndepărtate, Veneto - excluzând zonele îndepărtate, zonele îndepărtate și insule minore): 3-4 zile lucrătoare Italia (excluzând insulele) (Abruzzo - excluzând zonele îndepărtate, Basilicata - Excluzând zonele îndepărtate, Campania - Excluzând zonele îndepărtate, molise - excluzând zonele îndepărtate, Valle D'Aosta - excluzând zonele îndepărtate) 4-5 zile lucrătoare Italia Continentală Zonele și Insulele Continentale 5-7 zile lucrătoare

Când va fi trimis comanda mea?

Mărfurile în stoc sunt de obicei trimise prin UPS sau DPD în termen de 1-2 zile lucrătoare din momentul ordinii comenzii. *Notă: Data expediției fiecărei comenzi este apreciată, nu este garantată.

Am primit numărul de urmărire al pachetului meu, dar nu îl pot găsi pe site -ul curierului, de ce?

Din momentul în care comanda dvs. este încercată pentru expediere, poate dura până la 24 de ore, deoarece informațiile despre urmărirea dvs. sunt introduse în sistemul de curierat. Dacă monitorizarea nu a fost activată timp de 48 de ore după expediere, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin e-mail: IT4@sobuy-shop.com.

Ordin

Cum pot plasa o comandă?

Puteți cumpăra produsul pe care îl doriți direct online făcând clic pe butonul „Adăugați în coș” din pagina produsului dorit, apoi urmați toate instrucțiunile pentru a finaliza comanda. Puteți vizualiza coșul făcând clic pe pictograma coșului din secțiunea din dreapta sus a fiecărei pagini.

Cum îmi pot plăti achiziția?

Pentru plată, acceptăm: Carduri de credit: Visa, Mastercard, American Express, Maestro, Shop Pay, Apple Pay, Google Pay Paypal Plata Amazon Klarna (alegeți klarna la checkout.) transfer bancar Puteți alege între diverse opțiuni de plată rapidă și sigură cu cele mai actualizate protocoale de autentificare propuse de circuitele internaționale. Datorită protocolului SSL, datele dvs. călătoresc cu conexiune criptată pentru a vă proteja de fraudă și de identitate.

Cum pot urmări, modifica sau șterge comanda mea?

Puteți verifica starea comenzii dvs. în orice moment accesând site -ul nostru www.sobuy.aceasta. În secțiunea „Comenzile mele” veți găsi lista comenzilor dvs. Făcând clic pe comanda care vă interesează, veți primi informații de urmărire. Pentru a anula sau modifica o comandă evadată, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin e-mail: IT4@sobuy-shop.com

Cum pot returna o comandă?

SoBuy Acesta garantează returnarea gratuită pentru 1 lună fără motiv, este posibil să decideți să returnați, să schimbați comanda comandată fără niciun motiv. Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să ne contactați prin e-mail: IT4@sobuy-shop.com. Serviciul nostru pentru clienți va gestiona returnarea în 1 zi lucrătoare. Vă vom oferi un serviciu de pensionare gratuit, curierul BRT va veni să vă colectați pachetul, ceea ce trebuie să faceți este să vă deschideți computerul doar și să confirmați timpul și locul pentru retragere. De îndată ce articolul a fost retras, ne puteți contacta din nou pentru a putea continua cu rambursarea. Pentru a -și exercita dreptul de întoarcere, produsul trebuie returnat în starea sa intactă inițială și, eventual, în ambalajul său original. Dreptul de returnare nu limitează, de asemenea, drepturile de retragere prevăzute de lege, iar utilizatorul poate utiliza aceste drepturi fără restricții.

Care sunt timpii de rambursare?

După care SoBuy El a primit produsul redat și și -a verificat starea, veți primi rambursarea în termeni lagal de 14 zile (decretul legislativ 21/2014). Rambursările vor fi făcute folosind aceeași metodă de plată pe care ați ales -o pentru achiziție. În funcție de metoda de plată, calendarul referitor la acreditarea sumei poate fi diferită. În cazuri speciale, între data la care respectați articolul și cel în care îl primim la centrul nostru de întoarcere poate petrece aproximativ 1 săptămână.

Produse

Unde pot găsi instrucțiunile de asamblare?

Fiecare pachet, al cărui conținut este un produs care necesită asamblare, include o copie a manualului de instrucțiuni. De asemenea, puteți scana codul QR în pachetul extern, instrucțiunile sunt online.

Există un serviciu post-vânzare pe produsele dvs.?

Desigur, toate produsele care pot fi achiziționate pe SoBuy Sunt acoperite de garanția legală. În cazul defectelor unui produs, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la adresa: IT4@sobuy-shop.com. Vom fi bucuroși să vă ajutăm și să încercăm să rezolvăm problema cât mai repede posibil.

Impozite și impozite

Se aplică impozitul pe vânzări?

Impozitul pe vânzări de 22% este deja inclus în prețul articolului. Pentru întrebări suplimentare sau asistență, nu ezitați să ne contactați prin e-mail (it4@sobu-shop.com).

Poți să -mi faci factura?

Da, toate prețurile includ TVA. Dacă cumpărătorul este o persoană naturală, el poate descărca documentul de cumpărare. Dacă cumpărătorul este o companie, emitem o factură cu datele introduse în timpul înregistrării. Factura trebuie să fie solicitată doar și exclusiv în aceeași zi de finalizare și plata comenzii, așa cum este cerut la articolul 22, paragraful 1, n 1) din decretul prezidențial N ° 633/1972. Pentru mai multe informații, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți (IT4@sobuy-shop.com).

Detalii cont

Am deja un cont, dar am uitat parola. Cum pot să mă întorc la parola mea sau să creez una nouă?

Puteți reseta cu ușurință parola făcând clic aici. În cazul în care găsiți probleme, trimiteți -ne un e -mail. (IT4@sobuy-shop.com)

Cum pot fi eliminat din lista de e -mailuri?

Faceți clic pe linkul de neînțelegere care se găsește în partea de jos a e -mailurilor pe care le primiți de la noi sau trimiteți -ne un e -mail folosind adresa de e -mail pe care doriți să o elimine, introducând „disrolonarea” ca obiect.

Site -ul dvs. este sigur?

Luăm foarte în serios securitatea datelor dvs. și le tratăm în funcție de cerințele severe ale legilor italiene și europene privind protecția datelor. Mai multe detalii pot fi găsite aici. Dacă aveți alte întrebări sau îndoieli, vă rugăm să ne contactați la adresa: IT4@sobuy-shop.com

Coșul tău (0)

Niciun produs în coș